اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۷۰۰ آخرین اخبار اخبار و رویداد ها
تعداد بازدید:۲۱۸
ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری، برنامه های این مناسبت در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به شرح ذیل اعلام می گردد.
اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هفته پژوهش و فناوری سال 1401 ، از 26 لغایت 30 آذر ماه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری با محوریت کارآفرینی و مهارت آموزی، با برگزاری برنامه های متنوع همراه خواهد بود.

تجلیل از پژوهشگران دانشگاه
مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه روز دوشنبه 28 آذرماه، در محل سالن شهید چمران دانشکده اقتصاد و مدیریت برگزار خواهد شد و طی آن از پژوهشگران و فناوران برگزیده گروه های آموزشی مختلف دانشکده ها در دو سطح اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی، فعالان حوزه انتشارات و بخش فناوری و ارتباط با صنعت تجلیل به عمل خواهد آمد.

برگزاری نمایشگاه کتاب
برپایی نمایشگاه کتاب در سالن مطالعه دانشکده اقتصاد و مدیریت، از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه است که بازدید در طول هفته از ساعت 9 الی 13 از محل نمایشگاه، امکان پذیر می باشد.

برگزاری سمینارها، نشست های تخصصی و کارگاه های مهارت افزایی

در طول هفته پژوهش و فناوری، برنامه های مختلفی ازجمله سمینارهای علمی، نشست های تخصصی و کارگاه های مهارت افزایی در موضوعات متنوع پژوهشی و فناوری در دانشکده های مختلف دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانشگاه و درهای باز و برگزاری «تور فناوری» و «مدرسه کارآفرینی»

با توجه به اهمیت جامعه دانش آموزی در امر ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری،‌ معاونت پژوهش و فناوری پژوهشی دانشگاه اقدام به برنامه ریزی «تور فناوری» و «مدرسه کارآفرینی» برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه در روز چهارشنبه مورخ 30 آذر ماه (از ساعت 9 الی 12) نموده است. این برنامه شامل بازدید از نمایشگاه کتب علمی (ساعت 9 تا 10) و کارگاه مهارت افزایی «اندیشه شروع کسب و کار» (ساعت 10 تا 12) می باشد.

 

علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات برنامه ها به صفحه اصلی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، بخش  هفته پژوهش و فناوری سال 1401  مراجعه فرمایند.

 


نظر شما :