تجلیل از پژوهشگران، فناوران برتر دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۲

طی مراسمی از ۲۵ پژوهشگر برتر دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، تجلیل به عمل آمد.

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۷ کد : ۱۷۷۴ آخرین اخبار اخبار و رویداد ها
تعداد بازدید:۲۹۹
طی مراسمی با حضور ریاست، معاونین، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، از ۲۵ پژوهشگر برتر دانشگاه، تجلیل به عمل آمد.
طی مراسمی از ۲۵ پژوهشگر برتر دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، تجلیل به عمل آمد.

همزمان با برگزاری برنامه های هفته پژوهش و فناوری، طی مراسم که با حضور جناب آقای دکتر اشتری لرکی ریاست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و پیشکسوتان عرصه پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار گردید، از 25 پژوهشگر و فناور برتر دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که پیش از ظهر روز دوشنبه 25 آذرماه در سالن شهید چمران دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دانشگاه برگزار شد، آقای دکتر اشتری لرکی پس از خیر مقدم و تبریک هفته پژوهش و فناوری، با اشاره به ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه، دستیابی به رتبه های برتر علمی ملی و بین المللی را علی رغم وجود مشکلات و محدودیت های تحمیل شده بین المللی بر جامعه علمی کشور، حاصل تلاش مستمر اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بویژه حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشته و ضمن آرزوی توفیق، بر حمایت دانشگاه از فعالیت های پژوهشی و فناوری تمامی پژوهشگران و فناوران، تاکید نمودند. در ادامه مراسم، آقای دکتر ذاکری، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارش یکساله عملکرد پژوهش و فناوری دانشگاه، آخرین اقدامات، دستاوردها و رتبه های بدست آمده توسط پژوهشگران دانشگاه را به جمع حاضر ارائه نمودند. در پایان مراسم، 4 سرآمد پژوهشی دانشگاه، 5 پژوهشگر برتر عضو هیات علمی گروه های مختلف دانشگاه، 1 پژوهشگر پراستناد 2% برتر جهان در سال 2023، 1 پژوهشگر پراستناد 1% برتر جهان در سال 2023، 1 پژوهشگر برتر حوزه ارتباط با صنعت، 12 پژوهشگر برتر دانشجو از هر یک از گروه های آموزشی در  هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و 1 انجمن علمی دانشجویی برتر دانشگاه، معرفی و با اهدای لوح تقدیر و اهدای جوایز از ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

فهرست اسامی پژوهشگران برتر هیات علمی و دانشجویی، در صفحه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در وبگاه دانشگاه، قابل مشاهده می باشد


( ۱ )

نظر شما :