نشست صمیمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت پژوهش و فناوری

نشست صمیمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت پژوهش و فناوری

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۹۵۱ آخرین اخبار اخبار و رویداد ها
تعداد بازدید:۲۲۶
دکتر محمد ذاکری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر صبح روز دو شنبه ۲۲ اسفند با کارکنان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
نشست صمیمی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با کارکنان حوزه معاونت پژوهش و فناوری

دکتر محمد ذاکری معاون پژوهش و فناوری، اعضای شورای پژوهشی و مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، صبح روز دوشنبه 22 اسفند 1401  در سالن کنفرانس دانشکده مهندسی دریا در نشستی صمیمی با کارکنان این حوزه، حضور یافتند.

در این نشست، آقای دکتر ذاکری ضمن خیر مقدم و تبریک پیشاپیش سال جدید، از زحمات کارکنان این حوزه تقدیر و تشکر نمودند و ضمن اشاره به رشد و پیشرفت شاخص های حوزه پژوهشی در مدت کوتاه تصدی مسئولیت توسط وی، این ارتقا را نتیجه همکاری و همیاری کارکنان خدوم و پرتلاش این حوزه بر شمردند. ایشان کارکنان حوزه پژوهش و فناوری را بازوان توانمند این معاونت در نیل به اهداف و موفقیت در برنامه های راهبردی و انجام ماموریت های تعیین شده دانستند؛ لذا استماع نظرات، پیشنهادات و مشکلات همکاران را یکی از اهداف برگزاری این نشست عنوان نمودند و درخواست نمودند با توجه به جو صمیمی موجود حاضرین به بیان نقطه نظرات و خواسته های خود بپردازند.

در ادامه نشست، کارکنان واحدهای مختلف پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، دیدگاه ها، نظرات و دغدغه های خود در حوزه های مختلف کاری را مطرح نمودند که آقای دکتر ذاکری با نظری مثبت، قول مساعدت برای پیگیری پیشنهادات و مسائل مطروح شده را دادند.

در پایان این نشست از خدمات ارزنده آقای علیرضا چگنی به عنوان اولین بازنشسته حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه قدردانی و لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.


نظر شما :