تقدیر از همکاران گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه

تقدیر از همکاران گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۵۳۰ آخرین اخبار اخبار و رویداد ها
تعداد بازدید:۱۱۷
تقدیر از همکاران گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه به مناسبت روز کارآفرینی
تقدیر از همکاران گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه

به مناسبت سوم اردیبهشت، روز بزرگداشت شیخ بهایی، که به‌عنوان روز ملی کارآفرینی نامگذاری شده است، نشست صمیمانه ای به دعوت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور رئیس و کارشناسان گروه کارآفرینی رشد و ارتباط با صنعت، در دفتر معاونت برگزار گردید.

در این نشست، آقای دکتر ذاکری ضمن گرامیداشت این روز و عرض خیر مقدم و  تشکر از زحمات کارکنان این واحد، بر اهمیت  کارآفرینی و ضرورت توجه به آن در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمودند و ارتقای شاخص های حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه را در سال گذشته نتیجه همکاری و همیاری مدیریت و پرسنل پر تلاش این حوزه بر شمردند.  ایشان اظهار داشتند، از مهمترین پیامدهای کارآفرینی در حوزه اقتصادی بحث اشتغال زایی است، بنابراین سیاستگذاری و هدایت جهت استفاده بهینه از ظرفیت های دانشجویان در این حوزه بسیار اهمیت دارد. در ادامه نشست، کارکنان واحد دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه مربوطه را مطرح نمودند که آقای دکتر ذاکری با نظری مثبت، قول مساعدت برای پیگیری پیشنهادات و مسائل مطرح شده را دادند.

در پایان جلسه، از خدمات ارزنده مدیر و کارشناسان حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، قدردانی و لوح تقدیر به ایشان اهدا گردید.

 


نظر شما :